PDA

Ver la versión completa : Oferta de trabajo

breakXedge
22/05/2012, 16:19
¡Buenas!

No se si hay muchos foreros en paro o que estén buscando curro y tal... Bueno, el tema es que acabé el otro día el Assassin's Creed Revelations y (algo que suelo hacer) me leí los créditos para ver quienes eran el spanish team. Bien, son una empresa llamada Synthesis Iberia S.L, que se encargan básicamente en traduccion y tal... podéis ver los trabajos que han hecho aquí: Projects (http://www.synthesis.co/category/projects/)

Vale, el tema es que he visto que tienen una oferta como Tester de videojuegos freelance para comprobar que los textos sean correctos, el audio, y todo el rollo... Os dejo la oferta aquí:
French, German, Spanish (+Dutch/Portuguese/Russian/Turkish) Linguistic Videogame Tester

Description
For 2012 peak time (summer months) we are recruiting free-lance native speakers to play and test videogames in order to check the correct language implementation, verify the accuracy of the translation (audio, text, required platform checklist) and ensure the product is perfectly localised. They’ll have to report bugs in English, in a clear and detailed way.

Key Purpose:
* Native speaker in one of the requested languages (FRENCH, or GERMAN, or SPANISH, or DUTCH/PORTUGUESE - no brasilian/RUSSIAN/TURKISH) * Good written and spoken English communication skills * Interest in videogames (PC, PS3™, Xbox 360, Wii, NDS, PSP™) and know-how in different genres (RPG, FPS, Sim, and so on) * Accuracy, attention to details, organizational skills * Good knowledge of Microsoft Office applications * Initiative, self government and problem solving abilities * Ability to work as part of a team * Flexibility * Willingness to travel for short periods * Italian communication skills a plus

Working Hours:
Full time

Position:
Free-lance

Start:
Project-based (SUMMER 2012 projects)

Aquí tenéis en enlace, hay que rellenar un application form: French, German, Spanish (+Dutch/Portuguese/Russian/Turkish) Linguistic Videogame Tester (http://www.synthesis.co/french-german-spanish-turkish-linguistic-videogame-testers/)

WDS
22/05/2012, 18:05
Yo ya me estoy apuntando :D

Bry0092
22/05/2012, 18:18
Muy interesante indagare un poco ^^

DILI
23/05/2012, 08:18
interesante, pero piden escribir y hablar en ingles perfectamente para dar los informes, aunque algo entiendo, con mi ingles de EGB creo no llego XXD

breakXedge
23/05/2012, 12:52
interesante, pero piden escribir y hablar en ingles perfectamente para dar los informes, aunque algo entiendo, con mi ingles de EGB creo no llego XXD

tu enseña tu portfolio de platinos y te fichan fijo, jajajajaj

Nyk23
24/05/2012, 20:46
Jo :( no me llega la edad para inscribirme XD de que me sirve mi ingles y mi francés :bua: